אנו בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני רואים בלקוחות עם מוגבלויות, לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי ההיכל.
אנו רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ושוויוני ועושים כל שביכולתנו על מנת לאפשר גם ללקוחות עם מוגבלויות ליהנות מחוויית בילוי נעימה אצלנו בהיכל.
מטרת חלק זה באתר ליידע מהם הסדרי הנגישות של ההיכל וכיצד ניתן ליהנות מהם.

הנגשת מבנה בית העם רחובות- היכל התרבות העירוני:

חניה נגישה -בחניית ההיכל ישנם מספר מקומות חניה נגישים, המסומנים בצורה בולטת .

דרך נגישה - קיימות דרכי גישה נגישות ומעברים נוחים מהחניה, לאורך כל הדרך, עד לקופות ולאולמות.

שירותים נגישים- התואמים את המידות התקניות על פי חוק, קיימים בכל מבואות ההיכל .

מקומות ישיבה מיוחדים המותאמים לכסאות גלגלים נמצאים בשני צידי שורה 7. במעמד רכישת כרטיס יש לעדכן את נציגת השירות כי אתם מעוניינים במקום ישיבה נגיש.

שירות לקוחות : לשירות הלקוחות הטלפוני ולרכישת כרטיסים ניתן לפנות בטלפון – 08-9232200, או בדוא"ל - service@ironitr.co.il. ניתן לרכוש כרטיסים לכל אירועי ההיכל גם באתר האינטרנט של ההיכל - www.beithaam.co.il
בהיכל מותקנת מערכת הגברה לכבדי שמע, ניתן לקבל אוזניות שמע בהשאלה בערב המופע בלובי ההיכל.

נהלי שירות נגישים

פטור מהמתנה בתור - מותנה בהצגת תעודה המציינת זכאות זו. בנוסף, לפי תיקון מס' 15 לחוק לאזרחים ותיקים, פטור מהמתנה בתור יינתן לאזרח ותיק שגילו עולה על 80 ,לפי בקשתו.

הדרכות עובדים
כל צוות ההנהלה ונותני השירות של המשכן עברו הדרכה מקצועית לשירות נגיש.

פונקציות נוספות שהונגשו בהיכל

כניסות דרכי גישה מסך תרגום
משרדי שירות לקוחות משרדי הנהלה קופות 
חדרי אומנים מוקד טלפוני  שירותי נכים
מזנון עמדות צפייה במה